Una xifra que reflecteix el creixement imparable d'aquesta aplicació amb un increment de més del 50 per cent en menys d'un any, ja que el milió d'usuaris es va superar el passat mes de gener.


A través de Mi Quirónsalud, que es pot descarregar de forma gratuïta a través de Google Play o de l'App Store, els usuaris poden accedir a la seva història clínica i al resultat de les proves diagnòstiques que se li realitzen, així com demanar o modificar cites, rebre alertes i recordatoris o mantenir una relació directa amb els seus especialistes, sense necessitat de desplaçar-se fins a la consulta. Tot això dona al pacient un major protagonisme en la gestió de la seva salut i permet adaptar els serveis assistencials a les necessitats que tingui en cada moment.


Serveis més destacats

Una de les seves utilitats més avançades és la possibilitat d'establir un contacte directe online amb l'especialista sense necessitat d'acudir a la consulta. En l'actualitat, Mi Quirónsalud ofereix en diversos dels seus centres serveis assistencials metge-pacient per via telemàtica en molts processos, entre els quals es troben els relacionats amb la reproducció assistida, anticoagulants, endocrinologia, al·lèrgies, cardiologia, consultes de pre-anestèsia i seguiments o revisions de qualsevol patologia entre d'altres.


Una altra de les possibilitats que ha començat a oferir és una eina personalitzada d'acollida, guiat i localització en temps real que millora la seva experiència al centre i facilita i guia la seva visita a aquest, integrada a Mi Quirónsalud. L'app identifica el motiu de la visita del pacient en el cas que aquesta sigui programada, com ara una cita mèdica, donant-li la benvinguda de forma personalitzada i oferint-li la ruta més ràpida i senzilla per arribar al seu punt d'interès, guiant-fins ell directament i en temps real a través de les instal·lacions, i avisant quan ja es troba en el seu destí.


Totes aquestes aplicacions s’aniran implementant al nostre hospital a partir de l’any vinent.

Etiquetas: Mi Quirónsalud