A partir d´aquesta setmana, un mural il·lustrat ubicat al Hall de l´Hospital Quirónsalud Barcelona compartirà amb tots els seus pacients els bons resultats obtinguts per l'Hospital durant l'any passat gràcies a la valoració que han fet aquests dels seus serveis. Aquesta valoració està basada en les dades recollides a les més de 44.000 enquestes rebudes al llarg de l'any.

Els aspectes que s'han valorat millor es divideixen en tres grups. D'una banda, el tracte i la confiança de tots els professionals, tant sanitaris com el personal administratiu amb què el pacient interactua. D'altra banda, la confortabilitat de les instal·lacions pel que fa a la disponibilitat d'especialitats i l'adequació d'espais. I, finalment, l'efectivitat dels processos dins de l'hospital.

El mural pintat a mà alçada i en directe per Germán Benet @pandapissarres, fa un recorregut per cadascuna d'aquestes àrees i permet fer-se a la idea, entre altres coses, sobre el volum de professionals implicats cada dia a proporcionar la millor experiència als nostres pacients.

Així mateix, atès que el propòsit de l'hospital és continuar mantenint aquesta bona valoració, s'anima tots els pacients a continuar participant en les enquestes de satisfacció per conèixer la seva opinió i els aspectes que cal millorar. El mural compta també amb una secció oberta on els pacients poden deixar el seu comentari (via post-it) sobre què valoren ells en la seva experiència com a pacients.

El mural s'exposarà al vestíbul de l'hospital fins al mes de maig.


Mural Quiron BarcelonaMural Quiron Barcelona